maandag 18 april 2011

Dit was niet echt de bedoeling



Zeg ik in mijn laatste post nog dat ik snel weer terug kom met een nieuwe post ...ja meer dan een half jaar later. Er gebeurde gewoon heel veel en allemaal tegelijk.
Ik werk nu in IJmuiden, het is toch een pittige reis over de A9 en dus kom ik niet toe aan alles wat ik graag zou willen. Zo heb ik meer dingen die ik leuk vind, wandelen, naar vogels kijken, in de tuin werken etc. En dan wil ik ook nog wel eens een kaartje maken.
Nu heb ik niet helemaal niets gedaan, hieronder twee kaartjes die al een tijdje af zijn.
Ik ben de laatste tijd ook wel meer aan het scrappen, gezellig teuten met mijn zus:)
Ik heb nog een paar kaartjes liggen maar die komen de volgende keer.
Groetjes Andrea

4 opmerkingen:

  1. Ja inderdaad trientje, dat duurde even, maar je bent er weer. We hebben wel genoeg meegemaakt achter elkaar maar de zon gaat vanzelf weer schijnen.
    Je kaartjes zijn erg lief enne helemaal zelf gedaan, super meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn weer wat van je te zien/horen. Je kaartjes zijn in elk geval als vanouds weer helemaal top!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte come-back dus met die leuke kaartjes.
    Ja, het haakrandje op mijn kaartje op mijn blog heb ikzelf gehaakt.
    Dat zijn alleen maar vasten om een Nellie snellen mal.
    Mijn moeder haakt bloemetjes voor me, dat vind ik niet leuk om te doen, die stokjes liggen me niet.
    veel succes met je volgende kaartjes,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, wat leuk om weer eens wat van je te zien. Het is in ieder geval een goede comeback. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    Fijn dat je ook aan het werk ben, kan me herinneren dat je toen druk aan het solliciteren was. We wachten gewoon weer rustig af op je volgende creaties. Als je er maar plezier mee heb, want daar gaat het om.

    BeantwoordenVerwijderen