woensdag 19 augustus 2009

Een gehaakte kaart


Ik heb mijn week gevuld met het maken van deze kaart. Ik wilde een keertje haken en dat heb ik gedaan. In het begin leek het erg makkelijk maar later bleek het dan toch een beetje kaal te worden, vandaar dat ik een vogeltje heb gebruikt en dat ik bij de gehaakte bloem nog wat groen heb verwerkt.
Deze kaart is naar de sketch van get sketchy, dit is de eerste sketch van deze site en aangezien Dora hier bijhoort vond ik dat ik wel mee moest doen;) Ik vond het een leuke sketch om te maken.
Ik hoor zojuist dat ik niet ben aangenomen in het Haarlems ziekenhuis, het is helaas niet anders, ik ga gewoon weer verder met sollicitatiebrieven schrijven totdat ik wel aangenomen word.
Ik heb trouwens ook best leuk nieuws, ik ga met mijn oudste zus meedoen aan ZUMBA ( fitness dansen) ik ben benieuwd hoe het zal zijn! Aanstaande maandag beginnen we, ik heb er veel zin in! Ik moet alleen speciale schoenen gaan aanschaffen anders kan ik niet meedoen, dus in het weekend even de stad in voor goede schoenen.
Ik laat het hier nu even bij voor nu, want ik zal straks gaan beginnen aan een doosje voor mijn collega die binnenkort een kleine krijgt.
Groetjes Andrea xoxo

5 opmerkingen:

  1. Wow, wat kan jij mooi haken. Orgineel ook hoe je dit zo gedaan heb. De kaart ziet er echt heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een originele uitwerking van de schets Andrea!
    Wat een werk ook! Mooi gedaan. Leuk dat je meedoet enne... ik hoop dat dit niet de laatste keer is!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel apart kaartje en wat zijn je gehaakte bloemen. mooi. Echt prachtig.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, dat is een werk! Wat knap! ERg mooi!
    Ik wil ook wel zumba doen, lijkt me erg leuk.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Andrea ik heb iets op mijn blog voor je

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen