zondag 2 augustus 2009

Mijn intro

Heb ik eindelijk een blog, plaats ik geen eerste bericht. Ik moet bekennen dat ik het allemaal nog moet leren en uitvinden, gelukkig gaat het tot nu toe nog goed.
Ik ben aan het bloggen geslagen omdat mijn zus Dora met hele enthousiaste berichten komt over bloggen. Ik ben een scapper, of meer een doe het zelver, iets zelf creëereen dat is wat ik leuk vind. Jaren geleden maakte ik 3D kaarten, Dora was niet echt een knutselbeest, die keek meer toe...van hoe kan je dat. Sinds 1.5 jaar is ze helemaal om en aan het scrappen geslagen en nu neemt nou ja meer sleurt ze me mee. En ik vind het leuk. Met scrappen kan je alles combineren wat je wilt, allerlei verschillende materialen en technieken. Dus ook ik ben verslaafd, en de hoek in huis wordt groter en groter, en vaders denkt dat zijn vitrine kast straks 6 meter verderop in de gang staat. Ik zal bij dit eerste bericht een paar kaartjes laten zien die ik de laatste tijd gemaakt heb. Ik maak meer kaarten dan lay outs, omdat ik dat ook nog echt moet leren, helemaal die grote pagina's ........maar ook dat vind ik erg mooi.

Voor nu even een eind aan mijn eerste bericht, want ik wil nog even genieten van de zondag, en misschien nog wel scrappen.


Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie mijn blog bezoeken en dan ook een berichtje achterlaten.


Groetjes Andrea






5 opmerkingen:

  1. Hoi Andrea, via het blog van Dora ben ik bij jou gekomen maar je maakt erg mooie kaarten! Veel plezier in het bloggen!!
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat het allemaal gelukt is! En ziet er heel leuk uit je blog zus, en nu heel erg veel nieuwe creaties maken;)
    x je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat maak jij leuke kaartjes!!! ik ga je bloggie volgen hoor, hartstikke leuk! die derde van onderen, roze met vlindertjes yummie yummie!!!! bij de weg, je blog ziet er al heel mooi uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is er leuker dan een berichtje ontvangen als je net een blog hebt! Mooie kaartjes Andrea!

    Vooral het groene exemplaar spreekt mij erg aan.

    Veel succes!

    Groetjes,Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Andrea, jij maakt ook mooie kaarten zeg, wat leuk! Ik heb me ook aangemeld als volger van je blog. Lijkt me zo heerlijk om een zusje te hebben die ook creatief is, gezellig!
    Hele mooie kaartjes heb je er al opstaan en ik vind je blog zelf ook heel leuk :)
    xx Marga

    BeantwoordenVerwijderen