woensdag 26 augustus 2009

Teveel willen en te weinig tijd


Zoals jullie gemerkt hebben ben ik al even niet wezen bloggen. Ik ben erg druk geweest met het schrijven van sollicitatie brieven en natuurlijk afgelopen maandag met de eerst Zumba les begonnen, wat erg leuk was, en dat hierop dus een vervolg komt van 10 lessen met dansen en zweten :-) .
Maar ondanks dat ik er even niet was ga ik alles weer inhalen zodat ik weer up to date ben!
Ik ben eens begonnen met de sketch van Get Sketchy, deze sketch vond ik overigens redelijk makkelijk en wilde het voor mijzelf ook makkelijk houden en heb weer gepakt naar mijn lievelings papier van DCWV, citrus, echt geweldig.
Ik ben trouwens de rest van deze week vrij (incl. maandag en dinsdag nog), dit is mijn eerste dag, en morgen zullen Dora en ik naar de kaartenbeurs gaan, en ik heb er zo'n zin in. En de rest van de week weet ik het nog niet helemaal zeker.Kaartjes maken en ook waarschijnlijk de kop van Noord-Holland effe gaan bekijken op de fiets, ik heb namelijk allemaal fietsroutes van de anwb in een boekje speciaal voor vrije dagen en natuurlijk als ik even zin heb om te fietsen.
Dit was het voor even voor nu, maar ik meld mij snel weer.
Groetjes Andrea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten